Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta - Szkolenia
Szkolenie:

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Termin: 18 - 19 maja 2010 r.
Miejsce: Informacja o miejscu szkolenia zostanie podane w najbliższym czasie
Cena: 500 zł

Celem szkolenia jest:

  • Przybliżenie podstawowych zasad obsługi klienta
  • Zwrócenie uwagi na powiązanie zadań w zakresie obsługi klienta z celami firmy
  • Przybliżenie typologii klienta w celu poprawy komunikacji z klientem i skuteczniejszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Zaznajomienie z zasadami obsługi klienta przez telefon
  • Klient strategiczny, co wnosi do organizacji, naco zwrócić uwage w jego obsłudze

Podczas szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Zadania i wyzwania stojące przed pracownikiem obsługi klienta
  • Powiązanie celów firmy z celami z celami pracownika obsługi klienta
  • Cechy i umiejętności profesjonalnego pracownika obsługi klienta
  • Zasady pracy i kontaktu z klientem w różnych sytuacjach oraz za pośrednictwem różnych metod komunikacji
  • Typologia klienta
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Etapy rozmowy z klientem
  • Zasady kontaktu telefonicznego z klientem
  • Komunikacja przez telefon
  • Kontrola rozmowy telefonicznej
  • Różnice między najważniejszymi a małymi klientami
  • Sposoby postepowania z klientami strategicznymi

Szkolenie będzie miało charakter aktywny: wprowadzenie, wykłady, prezentacja przykładów, case study, ćwiczenia w parach, dyskusja

 

Szkolenie prowadzi

Prowadzący:

Obszary tematyczne szkoleń:

Rodzaje szkoleń:

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego i Przedsiębiorczości
32 – 065 Krzeszowice, Tenczynek, Ul. Na Grobli 42
NIP: 628 – 221 – 57 – 42 REGON: 120984029
KRS: 0000333984, Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Nr konta: Multi Bank 42 1140 2017 0000 4102 1049 6992
Start  |  O nas  |  Kontakt  |  Konsultanci  |  Trenerzy  |  Publikacje  |  Polityka prywatności  |  Partnerzy  |  Poleć nas
Copyright 2009-2018 FIRRiP, developed by  305 Studio