Szkolenie:

Badanie satysfakcji klienta w ramach systemów zarządzania jakością z wykorzystaniem m. in. metody SERVQUAL

Termin: 16 - 17 grudnia 2010 roku
Miejsce: Sala Szkoleniowo Konferencyjna, pl. Szczepański 5 / 410 ( koło Rynku Głównego w Krakowie )
Cena: 1000 zł

Cel szkolenia

 

Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych metod umożliwiających pomiar i doskonalenia zadowolenia klientów. Wyjaśnione też będą „mechanizmy” budujące lojalność klientów.

 

Korzyści dla uczestników

 

Uczestnicy szkolenia przećwiczą różne metody związane z analizą danych. W czasie szkolenia możliwa jest dyskusja na temat najlepszych rozwiązań w zakresie badania satysfakcji klientów dla konkretnej firmy. Możliwa jest także ocena ankiet przyniesionych przez uczestników szkolenia w celu ich oceny i udoskonalenia.

 

Metodologia szkolenia

Szkolenie ma formę wykładowo-ćwiczeniowo-warsztatową. Poszczególne metody będą zobrazowane przykładami. Uczestnicy szkolenia będą ćwiczyli przygotowywanie badania, analizowanie danych liczbowych pochodzących z badania. W formie warsztatowej będą oceniali ankiety różnych anonimowych firm oraz opracowywali swoją własną ankietę.

 

Czas trwania szkolenia

2 dni szkoleniowe

 

Zajęcia prowadzi:

 

dr Małgorzata Bartelak

 

 

ZGŁOSZENIA:

 

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, znajdujący się poniżej. Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby dokończyć proces rezerwacji miejsc. Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń. Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć.

 

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu.

Prowadzący:

Obszary tematyczne szkoleń:

Rodzaje szkoleń:

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego i Przedsiębiorczości
32 – 065 Krzeszowice, Tenczynek, Ul. Na Grobli 42
NIP: 628 – 221 – 57 – 42 REGON: 120984029
KRS: 0000333984, Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Nr konta: Multi Bank 42 1140 2017 0000 4102 1049 6992
Start  |  O nas  |  Kontakt  |  Konsultanci  |  Trenerzy  |  Publikacje  |  Polityka prywatności  |  Partnerzy  |  Poleć nas
Copyright 2009-2018 FIRRiP, developed by  305 Studio